“Op onze tweedehandsbeurs verdeelden we 300 draagtassen onder onze bezoekers. Dat zorgde ervoor dat er geen plastiek zakken nodig waren en de kopers droegen het logo van de Gezinsbond mee naar buiten. ” (Wijchmaal)

“Gezinnen konden zicht tijdens de activiteit laten portretteren. Dit gebeurde voor een groen doek, met een digitale bewerking krijgen ze dan een achtergrond naar keuze: in Parijs voor de Eiffeltoren, in de bergen, of zelfs in voetbaloutfit op de grasmat in een bekend voetbalstadion. Een mooi aandenken, waarvoor we samenwerkten met Vormingplus. ” (Deurne-Noord)

“We willen echt waarmaken dat we er zijn voor alle gezinnen. We koppelen al jaren een aantal inzamelacties aan onze tweedehandsbeurs: voor lokale kwetsbare gezinnen via Welzijnsschakels en nu ook het OCMW, maar ook voor een noord-zuid-project voor pasgeborenen in Senegal.” (Landegem)

 “We grepen onze kans om tijdens de beurs zwangere vrouwen en jonge ouders aan te spreken en hen uitleg te geven over het gratis lidmaatschap. We waren in een mum van tijd door onze voorraad Brieven Aan Jonge Ouders heen.” (Wijchmaal)

“We zetten een informatiestand op van de Gezinsbond. Je kon er terecht voor alles wat je altijd al van de Gezinsbond hebt willen weten of om een tramkaart of treinpas met korting te kopen. Elk kind ging ook met een windmolentje naar huis.” (Gent)

“Alle bezoekers en standhouders kregen een goodiebag met flyers en leuke attenties van een aantal spaarhandelaars. Zo kregen ze een gratis ticket voor een familievoorstelling van het cultureel centrum, een brillendoosje en een schoentrekker. Onze leden kregen iets extra’s, nl. een herbruikbare winkeltas.” (Leopoldsburg)

“We verlootten op onze beurs twee keer een jaar gratis lidmaatschap: één onder de standhouders en één onder de bezoekers.” (Wervik)

“We voerden dit jaar extra promotie door werk te maken van een nieuwe flyer. We spraken de lokale pers aan en voerden een Facebookwedstrijd waar we Kinepolis-tickets verlootten.” (Landegem)